Love Quotes, Love Quotes Images, Love Sayings

MASA ITU EMAS

Monday, June 16, 2014

Abah

berilmu tanpa guru ibarat badan tanpa hati dan mata,

sekian lama xmendengar khabar dari abah..balik dri iftar and senior psg lagu tetiba tringatkan abah..balik,termenung dan mungkin ini balasanku..Allahu.redha Allah redha kedua-dua ibu bapa jua.
Dan mulai kelmarin post entry di blog akan bertukar kpd story..hik3
but ad juga pengisiannya utk reader😘😘😘
ok..sambung citer,alkisahnya terlelap daku di atas meja selepas buat jadual (OdOJ)..abah senyum padaku,abah tgk aku,diam..sepi seketika tiada bicara namun senyuman itu indah utk ditafsirkan..
πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯
kul 9,cepatttt bgun..eh2 mana abah😭😭😭,mimpi rupanyerrrr..telefon nokia c3 bergetar 2x..kalau wassep 1x je..spa lak msj ni..abahhhhhhhhhh msjπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡..alhamdulillah mimpi jadi kenyataan..dalm msj tu abah bertanyakan khabar..dan aku reply dan spt biasa abah reply okπŸ’πŸ’πŸ’πŸ’πŸŒΉπŸŒΉπŸŒΉπŸŒΉπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊ
aku janji dgn diri ini,walau sakit manapun ak,walau susahnya,aku nak bahgiakan abah dan ibu especially dpt sijil yg ak amat inginkanπŸŽ“πŸŽ“πŸ’πŸ’.
Aku tau abah itu nalurinya lembut bak kps namun xdizahirkan,percakapannya kdg2 sinis,tingkah lakunya agak kurg menenagkan hati tapi itulah satu2 nya abahku.hargailah mereka ketika masih ada.
"oh ayah xpernah bertanya ke mana tumpahnya keringatmu
"oh ayah xpernah kuhitunng brp byk kerutan di dahimu
"aku trdorong bukan terdesak apalgi memaksa diriku"
"senyumanmu amat berharga"
terima kasih abah di atas segala kasih sygmu selama 22thn aku di bumi Allah ini,moga keredhaan Ilahi bersma
-cp-

No comments:

Post a Comment

salam ukhuwwah