Love Quotes, Love Quotes Images, Love Sayings

MASA ITU EMAS

Monday, November 5, 2012

eNGAkaulAH MUtiaRA

Changing from bad to good is a long-term adventure, but it is wonderful
comes from the deeply heart   


Assalamualaikum...entry kali ni kubawakan untukmu mawar2 berduri di luar sana......moga diberi rahmat olehNya.....
P/S: abahku kurang sihat sekarang...sebak juga aku tengok :'(
ya Allah,sembuhkanlah ketua keluargaku ini,agar abah dapat menjalani kehidupannya seperti sedia kala ....AAmiin


ukhti fillah jika boleh aku meminta....

wajahmu kian menawan hatiku...
sampai membuatku gusar xmenentu..
khuatir jika ada yang mengganggumu.....

ukhti engkau bak mutiara di lautan...
biarlah ia berada dalam tutupan yang cantik,
namun xdiketahui siapapun..
kerana engkau terlindungi olehnya.

ukhti biarlah wajah cantikmu,
tertutupi oleh akhlakmu yang menawan...
xperlu engkau tampilkan wajah itu kepada sesiapapun
kerana akan mengundang mata yang memandang..

ukhtiku.....biarlah mutiara itu berkembang menjadi mutiara yang indah..
xperlu kau tampakan pada sesiapapun kecuali suamimu..
ukhtiku yang disayangi Allah jika boleh aku meminta..

jagalah wajah2mu...
jangan engkau biarkan...
ia tampil menggoda di balik facebook,twitter,friendster apalagi di dunia nyata sekalipun...
jika boleh aku meminta
aku cuma ingin agar engkau TERJAGA dari pandangan yang hanya terlena dengan WAJAHmu...

kerana engkau adalah mutiara ^_^
 

No comments:

Post a Comment

salam ukhuwwah